Reklamační řád
Reklamační řád Roman Lindovský – Cykloservis COMFORT
Tento reklamační řád upravuje postup pro uplatnění reklamací na služby prováděné cykloservisem a na vyměněné součástky. Zákazník má právo na reklamaci vadného zboží nebo služeb v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1. Záruka na služby a náhradní díly
- Záruka na provedenou opravu a servisní zásahy je poskytována v délce 3 měsíců od data převzetí kola zákazníkem.
- Na nové vyměněné náhradní díly se vztahuje záruka v délce 24 měsíců.
- Na repasované součástky se záruka poskytuje po dohodě se zákazníkem.
2. Uplatnění reklamace
- Reklamaci může zákazník uplatnit osobně na adrese Stará Ves 232, Bílovec 743 01, nebo prostřednictvím e-mailu na adrese servis@cykloserviscomfort.cz společně s přiloženými fotografiemi závady.
- Při uplatnění reklamace je zákazník povinen předložit doklad o zaplacení služby či zboží (faktura, účtenka) a poškozenou součástku nebo kolo, na kterém byl servis proveden.
- Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, jakmile se vada projeví.
3. Reklamace služeb
- V případě, že se na opravě kola objeví závada v době záruční lhůty, má zákazník právo na opravu zdarma.
- Pokud oprava není možná, bude zákazníkovi nabídnuto snížení ceny za provedenou práci nebo vrácení částky zaplacené za vadně provedenou službu.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.
4. Reklamace náhradních dílů
- Pokud vyměněná součástka vykazuje vady v záruční době, má zákazník právo na její výměnu za novou. Pokud výměna není možná, má nárok na vrácení plné částky za vadný díl.
- Reklamace vadného náhradního dílu bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění.
5. Výluky ze záruky
Záruka se nevztahuje na:
- Vady způsobené nesprávným používáním kola nebo součástek (např. nedodržením doporučené údržby nebo přetěžováním).
- Běžné opotřebení dílů, jako jsou pláště, brzdové destičky, řetězy, lanka apod.
- Mechanické poškození způsobené pádem nebo nehodou.
- Vady způsobené neodbornými zásahy, které byly provedeny jinými osobami než zaměstnanci cykloservisu.
6. Způsob řešení reklamací
- V případě uznané reklamace má zákazník nárok na bezplatnou opravu, výměnu vadného dílu nebo vrácení zaplacené částky dle povahy závady.
- V případě, že reklamace nebude uznána, bude zákazníkovi poskytnuto písemné zdůvodnění odmítnutí.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 20. 11. 2024 a je k dispozici zákazníkům v provozovně cykloservisu i na webových stránkách www.cykloserviscomfort.cz.